پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت 2024-01-09

۲ بازديد

تماس و خرید امتیاز از سراسر کشور : 09373416009

خرید امتیاز بانک رسالت در شهرستان گلبهار استان خراسان رضوی
مبلغ امتیاز : 38 میلیون تومان
شهر : گلبهار
کارمزد : 2 درصد
بازپرداخت : 53 ماه
نحوه معامله : نقدی و شرایطی
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

متقاضیان برای ورود به این سامانه می توانند عبارت ورود به سامانه محاسبه امتیاز وام بانک رسالت را در مرورگر خود وارد کرده و یا لینک ورود به سامانه به ادرس . را در نوار جستجوی مرورگر خود وارد نمایند.
مرحله چهارم: در مرحله بعد متقاضی بایستی در پایین صفحه انتقال امتیاز بایستی کد ملی و شماره حساب انتقال گیرنده امتیاز وام بانک رسالت و میزان امتیازی که قصد انتقال آن را دارد به همراه مدت زمان آن تعیین نماید. سپس پس از انتخاب تیک قبولی مقررات بانک، تقاضای خود برای انتقال امتیاز وام بانک رسالت را ثبت نماید. پس از ثبت درخواست یک کد رهگیری در صفحه یادداشت می شود که متقاضی می تواند این کد را برای پیگیری درخواست انتقال امتیاز وام رسالت یادداشت نماید. بدیهی است کد رهگیری از طریق سامانه اطلاع رسانی بانک رسالت نیز به شماره متقاضی پیامک می شود.
معمولا نحوه محاسبه امتیاز وام رسالت بر اساس مدت زمان سپرده گذاری فرد در بانک رسالت انجام می شود. مدت زمان آن بین تا ماه است که در صورتی که متقاضی مبلغ بیشتری را در بانک سپرده گذاری نماید مدت زمان کسب امتیاز به نصف و کمتر می رسد.
مرحله اول: متقاضیان برای انتقال امتیاز وام رسالت بایستی وارد سایت بانک رسالت شوند. به منظور ورود در محل های تعیین شده کد ملی، شماره موبایل خود و عبارت امنیتی را در کادرهای مورد نظر وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب نمایند.
متقاضیان برای ورود به این سامانه می توانند عبارت ورود به سامانه محاسبه امتیاز وام بانک رسالت را در مرورگر خود وارد کرده و یا لینک ورود به سامانه به ادرس . را در نوار جستجوی مرورگر خود وارد نمایند.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
همچنین می توانید از کانال روبیکای خرید امتیاز وام بانک رسالت بازدید نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.